Per Brodal til NNG konferensen 2025!

Hånd og hjerne-er sant! Vi kan nå avsløre at selveste Per Brodal kommer til årets NNG konferense på Lillestrøm 5.juni 2025!

Per Brodal er lege og professor emeritus ved Universitetet i Oslo og har arbeidet med hjerneforskning og undervisning i hele sitt yrkesliv. Han har særlig interessert seg for grunnleggende betingelser for læring. I det siste har han engasjert seg i barns oppvekstvilkår, og spesielt lekens betydning for en god utvikling. Sammen med barnepsykiater Charlotte Lunde utga han i 2022 boken «Lek og læring i et nevroperspektiv. Hvordan gode intensjoner kan ødelegge barns lærelyst» (Universitetsforlaget).

Nå kommer han til NNG-konferensen i Lillestrøm den 5. juni 2025 for å fortelle om hvordan nesten all læring begynner med erfaring.