Påmeldingen er åpen til NNG-Konferansen

Påmeldingen til året konferanse er åpen. Programmet er satt og vi gleder oss til to spennende dager i Innlandet med spennende innlegg og faglig påfyll for alle som brenner for natur og gårdsopplevelser i barnehagen!

Vi ønsker velkommen til Thon Hotell Elgstua 8 og 9 juni 2023.

Nettverk for natur- og gårdsbarnehager gleder seg igjen over å kunne samle engasjerte mennesker med troen på at natur og gårdsopplevelser er viktige i barns oppvekst.

Årets program skal gi oss inspirasjon til å gå ut og undres med barn med glede og trygghet på at vi bidrar til en forskjell i menneskers liv.

Tradisjon tro har vi en dag inne i med dyktige forelesere og spennende treff før vi på fredagen skal få oppleve barnehager i området som vil vise oss en liten del av deres hverdag. Årets barnehager viser hva Innlandet har å by på med friluftsliv og gårdsliv.

Det går busser fra hotellet og rundt om til de forskjellige barnehagene.

Trykk her for påmelding.  Siste frist for å bestille full konferansepakke er 15.april

Program 2023 er klart, men vi kommer til å oppdatere med litt ekstra detaljer de nærmeste dagene.

Hotell bestiller dere selv. Vi har fått et gunstig tilbud om overnatting på konferansehotellet som kan bookes samtidig med påmelding til selve konferansen.

Hotellet står for all bevertning, og dagpakke må bestilles via påmeldingen dersom lunsj og evt. middag på seminardagen skal nytes på hotellet - se påmeldingslink.

Velkommen til NNG-konferansen 2023!